Aj...

Träningsvärken börjar smyga sig på lite lätt... dumma han! Eller, nej, det kan det vara värt... :-D
Han ringde från sin resa, nu ikväll... Va sådär avspänt charmig, skrattade o skojade... Varför va han tvungen att åka? Kunde han inte sagt t sin söta fru att han åkte och till sina arbetskamrater att han blivit sjuk? Han kunde stannat i min sän.. eh, hemma hos mig hela helgen!
Han frågade hur min hund mådde ( hunden råkade få en fot i ansiktet, då han va lite för nyfiken i morse... ) Hunden mår bra!
Jag sa att jag gått med röd-rosiga kinder hela dagen, han svarade "Då sparar du pengar på glosset, eller vad heter det?" Eh, rouge kanske? Han lovade i vilket fall som helst att komma hem till mig varje morgon innan jobbet så jag slapp köpa nytt ROUGE... Gulle han! Men jag tror nog inte riktigt på det :-D
Nu ska jag gå ut med hunden igen, sen blir det sängen och så hinner jag väl precis somna innan han hör av sig... men det är det värt! Han är underbar! UNDERBAR, och upptagen.... *suck*

Kommentarer
Postat av: Matilda

okej, men du kan juh alltid plinga ett nr på Sepideh bara för att hon är bra =)

2008-10-03 @ 22:59:09
URL: http://matildasundkler.blogg.se/
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

SKönt att det gick bra! Och att du är lycklig.

2008-10-04 @ 09:54:42
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0