Honung..?

Honey? Hallå? Nu har söta frun lagt beslag på 'min' gubbe alldeles för länge... inte hört ett ljud sen igår morse... Dumma henne... Eller, nej, jag kan väl inte va arg på henne, egentligen.. HON ska ju vara arg på mig...

Försöker med allt för att inte tänka på honom, satt upp nya fondtapeter i ett av rummen här. Putsat fönstren. Köpt nytt sofföverdrag, nya kuddar t soffan, nya gardiner, fina gammeldags ljusstakar... och hela tiden tänker jag; undra om han skulle tycka att detta blir fint... undrar om han gillar tapeten, undrar om han gillar kuddarna....
Undrar om han vill provligga soffan,, med mig...

Men telefonen o mailen är lika tyst som som de varit senaste dygnet...

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad jag väntar på att höra mer...

Du skriver så man vill hela tiden veta vad som händer i just ditt liv.

Hälsningar En uttråkad småbarnsmorsa!:)

2008-10-08 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0