Jahopp...

Nu har HON kommit hem från jobbet.. Hon, hans söta fru. Helt ovetandes om att han ringde till mig i morse när han var på väg till jobbet, att det tog 2 minuter efter vi hade lagt på som det första sms:et kom.. sen har det fortsatt hela dagen... Diskussioner om allt mellan vad vi ska hitta på på fredag när han kommer, och kan stanna ett par timmar :-D, till hans o mina vänner som vart sviniga mot oss... Inte för att vi gör det här för att " get back at them"... men vi har fått en väldigt fin kontakt de senaste månaderna...
Hur vet jag att hon har kommit hem från jobbet?  Hans andra mobil är avstängd. Vet inte var han har gömt den, i en låda? garderoben? ngn gitarr på väggen?
Allt jag vet är att han kommer att vara vaken i natt o jobba, å då när hon sover, kommer det med största säkerhet en hel drös med sms till mig... Härligt, jaa-aa! :-D han är underbar!
Han frågade förut hur länge jag vart intresserad av honom, o vad svarar man , " Öh jo sen jag träffa dig första gången för 4 år sen, men min kompis snodde dig mitt framför ögonen på mig "?? Nej nej, det går inte för sig.. jag sa; ' svårt att säga, det har liksom vuxit fram..:"
Mmhh!

Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Håller tummarna för att ni får en fin fredag!

2008-10-01 @ 20:43:15
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0