Mmmmh

Vilken vecka det har varit... Jobb, semester och tusentals med underbara sms.
Vi träffades i lördags. Unfortunatly, var min kompis med, ( ni vet hon som har haft ihop det med han förut... ) Jag hann träffa honom en stund innan hon kom som tur var. En lång kram o en viskning i mitt öra " Va fin du e, men skulle du inte vara naken nästa gång vi skulle ses? ". Jag rodnar lite lätt, andas in hans doft och ler.
Kompisen kommer fram till oss, ser lite besvärad ut, eftersom de inte längre har något ihop. Kramar honom lite lätt o går o köper en dricka...
Han ler mot mig igen, gömmer sin hand i min nacke under allt hår... säger att han måste gå men att vi ses snart...
Han kommer hit på torsdag... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0