Och så somnar man... DUMMA MIG!

Okej, det ringer strax efter 20 på fredagskvällen. Det är han, vi pratar skojar o skrattar. Han säger, jag hör av mig inatt... Underbart, tänkte jag. Jag sänker volymen på telefonen för att inte väcka familjen ( som jag är o hälsar på... ) Somnar och drömmer om honom... igen...
Vaknar kl 2,30, och ser förfärad på mobilen som säger; 2 meddelanden mottagna. Shit...
Sms nr 1) Hej älskling! Är du vaken? Sitter med mina kollegor i en tom hotell-bar... Saknar dig!
Sms nr 2) Sover du? Okej, ska inte väcka dig... Eller kanske jag gjorde det nu? Bra isf, saknar dig!! VAKNA!!! ;-)

Och när jag väl vaknade, då hade han gått å lagt sig och stängt av nallen... Grrr...

Jag är vaken nu!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ah gör det (;

2008-10-04 @ 11:57:13
URL: http://matildasundkler.blogg.se/
Postat av: agnes

vad tkr du om kanelbullensdag? ska du äta kanelbullar idag, i så fall hemgjorda eller köpta? :)

2008-10-04 @ 12:12:57
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0