Pling, Pling Pling!

När det kändes som man sovit i flera timmar, ( egentligen 32 minuter... ) så plingar det IGEN på mobilen. Samma procedur med öppna? spara?
Öppna!
" Jag älskar dig, vill vara med dig nu..."
:-O
'Kom då', va svaret han fick.
Igår ville han dela allt med mig, idag ska jag svara, 'Gör det då'... :-D
klockan är tjugo i nio,,, han har vaknat än ( intalar jag mig, fastän jag vet att han aldrig sover längre än till 7, men att intala sig att han sover känns bättre än att säga att han är hemma o äter frukost med sin söta fru... ), han skulle ringa när han var på väg t jobbet, o det måste ju va snart! Eller kan man jobba hursomhelst när man är sin egen chef? Tänk på folket!

Pust o stön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0