Tjohoo!

I morse lyste telefonen upp. "Levererat till Älsklingen "... YAY!
Äntligen fick han mina sms... och det tog kanske 30 sekunder innan den börjar dansa av vibrationerna på vardagsrumsbordet... Är d' det här du kallar kärlek...?-skriker telefonen... HAN RINGER!
Försöker med allt i världen att  harkla bort den där morgonrösten... måste han ringa så tidigt? haha
Hello stranger, svarar jag. Och han lägger av sitt berömda gapskratt.
Han ber om ursäkt att han inte hört av sig på länge, men både hans o söta fruns föräldrar har varit på besök ett par dagar. Det är frukost o sällskap som gäller åt de då. O ja, det kan jag ju förstå.
Vi pratar om det mesta, våra husdjur, våra s k vänner ( som beter sig lite konstigt... )
Samtalet pågår i 21 min och 36 sekunder... UNDERBARA 21 minuter och 36 sekunder!
Jag tror inte telefonen hann slockna emellan det att vi la på till första sms:et kom.
"Du är så förbannat go, min hemliga älskling" -stod det...

Gissa om jag är lycklig idag?! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0